Artikelen

13.688 views

Hoe optimaliseer je customer journeys?

Door Odette Vlek

HoeOptimaliseerjeCustomer_infographic

Ruigrok NetPanel stelt, onder het motto ‘Oog voor de klant’, de klant altijd centraal. Wij helpen organisaties graag om oog voor hun klant te hebben. Een hele goede manier om dit te doen is het mappen en optimaliseren van customer journeys. Ruigrok NetPanel heeft voor het in kaart brengen en optimaliseren van customer journeys een werkwijze met stappenplan ontwikkeld, die we onlangs tijdens een kennissessie hebben gepresenteerd. Door de stappen Afbakenen, Globale customer journey in kaart brengen en Inzoomen te volgen, krijg je goede inzichten en concrete suggesties voor het optimaliseren van de customer journey. Deze hoofdstappen hebben wij in de kennissessie en in een whitepaper verder uitgewerkt en geïllustreerd met inspirerende cases van onder andere Museumnacht en PLUS Supermarkten.

HoeOPtimaliseerjeCustomer_3stappen

Tijdens de kennissessie zette Aljan de Boer, strateeg bij Trendsactive, op inspirerende wijze uiteen in welke complexe wereld de consument van nu leeft. Dit heeft grote gevolgen voor de manier waarop merken moeten communiceren met hun doelgroepen en daarmee ook op de optimalisering van customer journeys.

Wil je meer weten over hoe je customer journeys kunt optimaliseren? Vraag dan de whitepaper inclusief stappenplan aan bij Odette.

FacebookTwitterLinkedIn