“Vanuit data komen tot human-centered inzichten die bedrijven écht verder helpen”
Werkt hard aan…
Ik ben marktonderzoek ingegaan omdat ik de brug wil slaan tussen data en de mens. Ik doe dat het liefst door te duiken in nieuwe, uitdagende onderwerpen. En, met wat creativiteit, op zoek te gaan naar verfrissende inzichten die anderen écht helpen.
In mei 2021 ben ik begonnen als kwantitatief marktonderzoeker bij Ruigrok. Ik heb communicatie gestudeerd aan de EUR. En, na een stage bij KPN op de Data & Analytics afdeling, heb ik mijn master Business Intelligence & Service Design afgerond aan de universiteit van Maastricht. Bij Ruigrok NetPanel weef ik deze achtergronden samen om vanuit de data tot human-centered inzichten te komen.
Wordt ook blij van…
Ik word enorm blij van dansen! Ik train in ballet en de streetstyle Waacking. Daarnaast lees ik veel boeken, heb ik al heel wat landen afgereisd en houd ik ervan om mijn creatieve ei kwijt te kunnen door te tekenen of schrijven.
Verder praten over het nut van human-centered inzichten of over verschillende dansstijlen?
Stuur mij een e-mail, bel 020 7820411 of connect via LinkedIn