Jobs to be done-theorie goed toepasbaar bij vaststellen customer journey
Dat het in kaart brengen en het optimaliseren van een customer journey van enorm belang is voor bedrijven, is voor velen een no-brainer. Maar dat denken vanuit Jobs to be done-theorie uitstekend kan helpen bij het centraal stellen van je klant is wellicht een nieuwe invalshoek. Deze theorie helpt bedrijven bij het bepalen van het einddoel van klanten en draagt zo bij aan belangrijke innovaties in organisaties.
Kennissessie op 12 oktober
Wij vertellen tijdens onze kennissessie waarom wij denken vanuit het einddoel van de klant zo belangrijk vinden wanneer je wilt innoveren en je klant centraal wilt stellen. Eva Vriezekolk, senior UX designer bij ING, geeft een kijkje in de keuken hoe customer journey denken binnen ING onderdeel is van het agile werken. Eva is binnen ING verantwoordelijk voor het trekken van het customer journey-denken en is continu bezig met het optimaliseren van de customer journeys binnen verschillende producten en diensten.
Wil je meer weten over Jobs to be done en hoe deze je verder kunnen helpen in klantgericht ondernemen? En vind je het ook leuk om hier met andere vakgenoten over van gedachten te wisselen? Dan nodigen we je graag uit voor onze kennissessie op donderdag 12 oktober van 16:00 tot 17:30 uur in het Spring House in Amsterdam.
Het programma ziet er als volgt uit:
- Welkom
- Het belang van het in kaart brengen van customer journeys
- Customer journeys binnen ING
- De rol van Jobs to be done bij het in kaart brengen van customer journeys
- Praktische cases uit de retailbranche en de consumer goods branche
Meld je aan!
We horen graag of je er op 12 oktober bij bent. Uiteraard vinden we het ook leuk als je een introducée (collega of relatie) meeneemt die ook graag bijgepraat wil worden over dit thema.
Meld je hier aan voor de Kennissessie
We hopen je de 12e te mogen ontvangen! Voor vragen kun je terecht bij Dorien.