Door onderzoek stap je als opdrachtgever in de belevingswereld van jouw doelgroep die soms (deels) onbekend blijkt. Je ontdekt bijvoorbeeld welke beweegredenen achter gedrag schuilgaan en wat de doelgroep echt van belang vindt. Erg waardevol, omdat je je doelgroep nu (nog) beter kent.
Van insights naar action
Alleen dan ben je er nog niet. Je wilt met je organisatie ook aan de slag met de inzichten uit het onderzoek, zodat je je relevantie voor de doelgroep vergroot.
Maar hoe pak je dat aan? Naast een helder en concreet rapport zorgt Ruigrok NetPanel ook voor het actionable maken van de onderzoeksresultaten. Wat kan je er als opdrachtgever nou écht mee, waar begin je en hoe kan je dat op een concrete manier aanpakken? Dit broeden en uitvogelen doen we onder andere via workshops. We helpen je in het maken van keuzes en in het creëren en concretiseren van de vervolgstappen.
Aangezien wij onszelf willen blijven ontwikkelen in het geven van deze workshops, werden wij afgelopen week uitgedaagd door acteursbureau Kapok. Na een intensieve en leerzame training is onze toolbox goed aangevuld met nieuwe werkvormen om onze workshops nóg interactiever, leuker en impactvoller te maken. We staan te popelen om voor onze opdrachtgevers aan de slag te gaan.
Meer weten?
Nieuwsgierig hoe zo’n workshop verloopt of hoe we jouw inzichten actionable kunnen maken? Neem gerust contact met ons op.