In mei publiceren we de nieuwste editie van ons jaarlijkse What’s Happening Online onderzoek. Ruigrok NetPanel maakt het nu ook mogelijk de resultaten toe te spitsen op jouw merk of doelgroep. Meld je aan voor een eigen rapportage en krijg inzicht in hoe jouw doelgroep zich onderscheidt van de Nederlandse bevolking.
Topics WHO 2019
In het What’s Happening Online onderzoek ondervragen we de gehele breedte van de Nederlandse samenleving. In mei komen we met een nieuwe uitgave boordevol interessante kennis over het online gedrag van de Nederlander, uitgesplitst naar verschillende generaties. Ook dit jaar nemen we het internet- en sociale mediagebruik van Nederlanders onder de loep.
- Devices – wordt 2019 écht mobile only?
- Social media – stories, appen en snappen; alleen nog voor digitieners?
- E-commerce – shop till you drop, of koopt de millenial bewust?
- Privacy & veiligheid – ‘accepteren’ we de cookies?
- Trends –chat en voice assitants; nice to have of must have?
Wil je weten hoe jouw doelgroep of klant zich online gedraagt?
Dat kan! Dit jaar is het mogelijk om de resultaten van het onderzoek uit te splitsen naar jouw merk, branche of klant. Door middel van een speciale rapportage geven we inzicht in hoe jouw doelgroep zich onderscheidt ten opzichte van de markt. Voor 2950 euro ontvang je jouw eigen What’s Happening Online rapport:
- Compleet rapport met de What’s Happening Online resultaten
- Daarnaast krijgen alle resultaten een uitsplitsing naar jouw doelgroep
- Maak gebruik van de mogelijkheid om het onderzoek uit te sturen naar jouw eigen klantenbestand