Dé manier om erachter te komen wat jouw doelgroep wil, is door uitgebreid onderzoek te doen. Maar we snappen dat je daar niet altijd de tijd en het budget voor hebt. Daarom hebben wij Pitstop ontwikkeld, een snelle en kostenefficiënte manier om inzicht te krijgen in je doelgroep.
Grip op de weg: beslissingen nemen op basis van onderzoek
Stel je hebt een goed idee. Jij bent overtuigd, maar zijn je potentiële klanten dat ook? De beste manier om daarachter te komen, is ze te vragen naar wat zij vinden van jouw idee. Zo kun je keuzes maken die op de mening van jouw klanten zijn gebaseerd en voorkom je dat je beslissingen maakt op basis van verkeerde aannames. Er zijn verschillende manieren om meer grip op de weg te krijgen. Gaat het om een go/no-go-beslissing of wil je meer input voor de invulling van je concept? Pitstop kan jou daarbij helpen.
Snel en betrouwbaar onderweg: op een snelle manier tot betrouwbare resultaten komen
Op basis van onze jarenlange ervaring hebben wij een speciale onderzoeksopzet ontwikkeld waardoor je snel inzicht kunt krijgen in je doelgroep: Pitstop. Met Pitstop kun je op een snelle manier zowel kwalitatieve als kwantitatieve inzichten verkrijgen. Dit is ideaal voor een snel ontwikkelingstraject en sluit aan bij de agile manier van werken. Zo krijg je betrouwbare inzichten, waarop jij je keuzes en beslissingen kunt baseren.
Hoe meer mensen je ondervraagt, des te betrouwbaarder de resultaten zijn. Een grotere steekproef zorgt voor minder toevalligheden en meer inzicht in de daadwerkelijke mening van je doelgroep. Daarom krijg je bij ons kwalitatieve inzichten door middel van zes interviews. Voor ons kwantitatief onderzoek verzorgen wij een steekproef van minimaal 500 deelnemers. Op deze manier kun jij beslissingen maken die écht ergens op gebaseerd zijn.
Als winnaar over de finish: samen zorgen we ervoor dat jij jouw doel bereikt
Wij helpen je om de finish te bereiken. Daarom geven wij je niet alleen de resultaten maar helpen je ook bij de interpretatie daarvan. In een kort en bondig rapport geven wij een aantal aanbevelingen waarin we jou ook ná het onderzoek verder op weg helpen.
Er zijn tegenwoordig veel manieren om onderzoek te doen. Samen met jou bepalen we welk type onderzoek voor jou het meest geschikt is. Onze Pitstop is snel en efficiënt, maar misschien heb jij wel behoefte aan langdurig onderhoud. We denken met je mee wat jij nodig hebt om jouw finish te bereiken.
Wil je meer weten over Pitstop? Klik dan hier!