Ontdek de nieuwste inzichten in online consumentengedrag met ons succesvolle trendrapport ‘What’s Happening Online‘! Met deze 16e editie krijg je waardevol inzicht in het online consumentengedrag van de Nederlandse bevolking. Jaarlijks wordt het gedownload door ruim 800 professionals uit diverse vakgebieden, waaronder communicatie, marketing, onderzoek, reclame, media en onderwijs. Zij gebruiken het rapport om een voorsprong te krijgen op de concurrentie. Kom jij ook in aanraking met consumentengedrag? Dan mag je dit rapport niet missen.
Het jaarlijkse onderzoek naar het online gedrag van de Nederlandse bevolking geeft inzicht in trends en ontwikkelingen op het gebied van:
- Devices: een groeiend aantal apparaten is verbonden met internet.
- E-commerce: social commerce breekt door en advertenties op social media hebben steeds meer invloed op ons koopgedrag.
- Social media: het gebruik van TikTok en Instagram neemt toe, terwijl andere social media redelijk stabiel blijven.
- Online Finance & Safety: iedere generatie maakt zich zorgen over de veiligheid van hun persoonlijke gegevens op internet.
In trendrapport What’s Happening Online lees je de resultaten op totaalniveau voor de Nederlandse bevolking, en er wordt een onderscheid gemaakt tussen de generaties: Generatie Z, Millennials, Generatie X en Babyboomers.