close

Tag-it

Snel en efficiënt feedback krijgen op je communicatie-uiting? Zet dan Tag-it in om inzicht te krijgen in  een kwalitatieve beoordeling en praktische verbeterpunten.

Tag-it is onze zelf-ontwikkelde online onderzoekstool waarmee we snel en efficiënt inzichten krijgen in de kwaliteit van allerhande communicatie-uitingen. Deze tool levert kwalitatieve feedback van een relatief grote groep deelnemers. Tag-it geeft onder andere inzicht in de duidelijkheid en aantrekkelijkheid van de communicatie en in de verbeterpunten.

Rijke feedback door vrijheid van de deelnemer

Deelnemers geven hun mening over de communicatie-uiting door het plaatsen van digitale Post-its, zogenaamde tags. De deelnemer kiest een groene (positief), gele (neutraal) of rode (negatief) tag en plaats deze op de uiting en geeft hier een toelichting bij. Dit biedt rijke feedback waaruit we kunnen concluderen wat de sterke en zwakke aspecten zijn. Ook levert het concrete handvatten op voor het aanscherpen van de uiting.

Een combinatie met cijfermatige inzichten

Om naast kwalitatieve inzichten ook cijfermatige resultaten te verzamelen, combineren wij Tag-it vaak met een korte online vragenlijst. De vragen worden na het beoordelen van de uiting in Tag-it voorgelegd.

Real time inzicht in de resultaten

Via een online dashboard krijg je real time inzicht in de geplaatste tags en de hierbij gegeven toelichtingen. Op deze manier kan je direct met de resultaten aan de slag.

Waarvoor kan je Tag-it gebruiken?

Voor het beoordelen van bijna iedere statische communicatie-uiting kan je Tag-it inzetten. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Brieven
  • E-mails en eDM’s
  • Print of online advertenties
  • Screenshots van websites
  • Brochures/folders
  • Nieuwsbrieven
  • Concepten
  • Verpakkingen

Tag-it inzetten voor feedback op communicatie?

Wij denken graag met je mee! Wil je meer weten? Neem dan contact op met Nanette.