close

Customer Journey Whitepaper

Wil jij de customer journey van je klanten in kaart brengen en optimaliseren? Ruigrok wijst je de weg met deze nieuwe, gratis customer journey whitepaper! Deze whitepaper van 20 pagina’s geeft je veel praktische informatie, waaronder een handig stappenplan.

Kaft customer journey whitepaper

Waarom downloaden?

Zorgen voor een optimale customer journey is niet zo eenvoudig vandaag de dag. Consumenten gedragen zich complexer en grilliger dan ooit en de customer journey gaat over meer dan alleen touchpoints. Hoe ontdek je toch hoe de reis van jouw klant er uit ziet?

Door jarenlange ervaring hebben wij veel kennis en praktijkervaring over de customer journey in verschillende sectoren opgebouwd. In onze whitepaper delen wij deze exclusieve ins and outs met jou.

Deze whitepaper van 20 pagina’s geeft je veel praktische informatie:

  • Relatie tussen Customer Journeys (CJ), Customer Experience (CX) en User Experience (UX)
  • Concreet stappenplan om jouw customer journey in kaart brengen en te optimaliseren
  • Veel praktische tips om je doelgroep te betrekken bij het ontwikkelen van een optimale klantreis
  • Praktijkvoorbeelden van andere organisaties die wij hielpen

Ben je benieuwd hoe onze experts onderzoek doen om customer journeys te optimaliseren, kijk dan eens op deze pagina: Customer journey – Ruigrok