Onze mensen

Kim Scholts

Research Executive

“Iedereen is anders”

Werkt hard aan…

Erachter komen wat mensen drijft! Deze interesse heeft me naar de master culturele antropologie geleid, waar ik onder andere meer leerde over duurzaamheid in relatie tot de welbekende People, Planet, Profit driehoek. Kwalitatief onderzoek is naar mijn mening de beste tool om uit te zoeken en door te blijven vragen hoe mensen denken en in elkaar steken. Meedenken met de klant vind ik ook ontzettend belangrijk en dit staat bij Ruigrok hoog in het vaandel: “onderzoek is maatwerk”. Ik maak met veel plezier deel uit van het Ruigrok team als kwalitatief marktonderzoeker.

Wordt ook blij van…

Muziek! Het liefste luister ik heel de dag door naar verschillende genres, ontdek ik graag oude en nieuwe muziek, en vind je mij regelmatig bij een concert. Ik kijk ook graag om me heen om met mijn analoge camera mooie en bijzondere momenten met vrienden vast te leggen en probeer ik op een duurzame manier zo veel mogelijk van de wereld te zien. Daarnaast neem ik (bijna) altijd een stok kaarten mee als ik ergens heen ga.

Praten over kwalitatief onderzoek of muziek tips delen?

Stuur mij een e-mail, bel 06 267 05 332 of connect via LinkedIn

FacebookTwitterLinkedIn