close

Methoden

Voor ieder vraagstuk een vindingrijke oplossing. Wij leveren altijd maatwerk. Bij iedere vraag kijken we welke methode of combinatie van methoden we het beste kunnen toepassen. Wij zijn goed thuis in zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek. Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op.

Kwalitatief onderzoek

Een klassieke manier van onderzoek doen, maar nog steeds zeer effectief. Groepsdiscussies, minigroepen of diepte interviews. Face-to-face of online. Wij zijn van alle markten thuis. Met kwalitatief onderzoek krijg je inzicht in wát er leeft onder een specifieke doelgroep en waaróm.

Kwantitatief onderzoek

Vaak gezien als de basis van marktonderzoek. Als je uitspraken wilt doen over welk percentage van je doelgroep iets vindt (of doet, of heeft, of wil kopen, of …) is dit de beste methode. Ruigrok gebruikt veel methoden in haar vragenlijsten. Van gewone gesloten en open vragen tot swipen, storytelling en reactietijden meten.

Kwalitatief & Kwantitatief onderzoek

Advies

Om trots op te zijn

Cases

Staat jouw vraag of gewenste methode er niet bij?

Neem dan contact met ons op. We bekijken graag samen wat de mogelijkheden zijn.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derde partijen gebruiken cookies op onze website voor statistische, voorkeurs- en marketingdoeleinden. Google Analytics-cookies zijn geanonimiseerd. U kunt uw voorkeur wijzigen door op `Zelf instellen` te klikken. Door op `Accepteren` te klikken accepteert u het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacyverklaring.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe u contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.