close
Nieuws
28 februari 2024
Martijn van der Veen

Profiteren van de expertise van Ruigrok? Kom naar het MIE!

Profiteren van de expertise van Ruigrok? Kom naar het MIE!
Het Marketing Insights Event (MIE) is een jaarlijks hoogtepunt in de branche van data en insights, en we zijn trots om ook dit jaar weer als gouden sponsor en kennispartner deel te nemen. Op 13 en 14 maart staan we klaar om met professionals uit de sector in gesprek te gaan over onder andere de kracht van inclusief onderzoek en de impact daarvan op productontwikkeling en communicatie.

De do’s en don’t van inclusief onderzoek

Dit jaar leggen we in twee RoundTables, geleid door Jesca Dembinski en Marit Klooster, de focus op inclusiviteit. Onder de titel “De do’s en don’t van inclusief onderzoek” gaan we op zoek naar de essentie van inclusief ontwerpen en onderzoeken. Jesca deelt waardevolle inzichten en ervaringen, met als doel om praktische tips te bieden die direct toepasbaar zijn. Deze sessies zijn een unieke kans om te leren hoe je producten, diensten en communicatie toegankelijker maakt voor een breed en divers publiek.

Wil je nu al meer weten over dit onderwerp? Lees dan ook onze eerdere blogs die we over inclusie schreven.

De RoundTable sessies vinden plaats op woensdag 13 en donderdag 14 maart, van 10.00-10.45 uur. Met slechts 6 tot 8 plaatsen per sessie bieden de RoundTables een intieme setting waarin je open kan discussiëren, ervaringen kan delen en al je vragen rondom inclusief onderzoek kan stellen. Heb je interesse om mee te doen? Schrijf je dan nu in, want de beschikbaarheid is beperkt.

Samenwerking met Interpolis: Van onderzoek naar actie

Op donderdag 14 maart, van 10.00-10.45 uur, presenteert Zoë Dankfort in samenwerking met onze opdrachtgevers bij Interpolis een boeiende lezing over een gezamenlijk onderzoekstraject: De financiële gevolgen na overlijden. Deze lezing belicht niet alleen het onderzoek zelf en de daaropvolgende What’s Next workshop, maar ook de concrete impact en vervolgstappen binnen Interpolis. Een niet te missen sessie voor iedereen die geïnteresseerd is in de vertaling van onderzoek naar praktische toepassingen binnen een organisatie. De sessie vindt uiteraard plaats in de Ruigrok zaal, die plek biedt voor ca. 100 geïnteresseerden.

Ontmoet ons op de beursvloer

Naast de inhoudelijke bijdragen zijn we ook aanwezig op de beursvloer. Je vindt ons op stand 12, strategisch gelegen tegenover de bar ;). We nodigen je dan ook van harte uit om langs te komen voor een praatje, om je vragen te stellen of gewoon om kennis te maken. En voor de liefhebbers is er een spelletje op onze bibberspiraal.

Het MIE is een uitgelezen kans voor professionals in de branche om samen te komen, te leren en te netwerken. We zijn trots om weer een bijdrage te kunnen leveren aan dit evenement en de dialoog over belangrijke thema’s zoals inclusiviteit in onderzoek te bevorderen. Hopelijk zien we je daar, maar mocht je al vragen hebben; weet ons dan te vinden.

Portret Martijn

Martijn van der Veen

Binnen Ruigrok heb ik een heel breed takenpakket. Van de marketingagenda tot onze bedrijfsstrategie. En van innovatie tot salesacties. Als lid van het MT bemoei ik me graag overal mee, maar houd wel altijd een focus op onze marketing. Daarnaast haal ik nog steeds erg veel voldoening uit een mooi kwantitatief onderzoek, zeker als ik daarmee onze opdrachtgevers verder help.

Verder volg ik graag de ontwikkelingen binnen de insights industrie, bijvoorbeeld via ESOMAR en IIeX. Op dit moment is AI natuurlijk een hot topic. Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat ons werk en onze branche gaat veranderen.

Laatste updates

Nieuws